Johannes fog //
Digital salgssucces med tilbudsavisen
Når andre går i trykken, går Johannes Fog digitalt
Intro
Det får de hos Bording Danmark, der har dedikeret et fast team til samarbejdet. Og netop evnen til at udfordre og udvikle er kommet Johannes Fog til gode i digitaliserings-processen af deres tilbudsaviser.

Udfordring
Johannes Fog har brug for en samarbejdspartner, der kan håndtere hele processen med tilbudsaviser. Oprindeligt benyttede Johannes Fog sig kun af fysiske tilbudsaviser, men et nedadgående tryksagsmarked og en øget digitalisering fik Bording til at foreslå at give tilbudsaviserne et digitalt ben.
Hvordan sikrer man tryghed og minimalt arbejde for Joahnnes Fog, samtidig med, at indtjeningen ikke må falde, når man erstatter en del af de fysiske aviser med digitale?
Løsning
I vores 12 personers store tegnestue arbejder vores dygtige grafiker Thomas. Han sidder stort set kun med Johannes Fog-opgaver, og det betyder, at Johannes Fog altid kan ringe direkte til Thomas med korrekturer og hastesager. Med sit indgående kendskab til kunden mønstrer og layouter Thomas alle de fysiske tilbudsaviser og hvad der dertil hører af billeder, priser, tekster m.m. Bording står også for tryk og distribution.
Det digitale ben står Thomas også for. Han opsætter tilbudsavisen i en digital iPaper-løsning, der er integreret til Johannes Fogs webshop. Dermed kan kunderne lægge produkter direkte i kurven, når de kigger i den digitale tilbudsavis. Thomas opsætter også tilbudsavisen i InCito, der er et populært format inden for detail.
Alt dette har givet Johannes Fogs webshop et boost, og de øger støt onlineomsætningen måned for måned.
Vil du høre mere om de digitale muligheder?
allan reakes
kontaktchef
are@bording.dk | +45 53 60 87 55