Atria Danmark //
Øget kendskab med corporate communication
Alle kender 3-Stjernet – men hvad med virksomheden bag?
Intro
Atria Danmark er en af landets førende fødevarevirksomheder og en del af den internationale koncern, Atria Plc.
Alligevel er der ikke mange, der kan nikke genkendende til navnet Atria. Atrias to produktbrands, 3-Stjernet og Aalbæk Specialiteter, er til gengæld velkendte og en fast bestanddel i mange køleskabe landet over.

Udfordring
Løsning
Siden 2019 har vi samarbejdet med de dygtige marketingmedarbejdere fra Atria Danmark om at skabe et større kendskab til brandet ved hjælp af corporate communication.
Med en proaktiv indsats fortæller vi de gode virksomhedshistorier og styrker relationerne til virksomhedens interessenter.
Det gør vi bl.a. via etablering af en national LinkedIn-side som omdrejningspunkt for Atria Danmarks digitale tilstedeværelse samt re-design af atria.dk med nye billeder og tekster for at skabe et nutidigt udtryk, der afspejler virksomheden. Derudover arbejder vi med en målrettet PR-indsats fokuseret omkring nyheder til fagmedier.