Markedsføring, logistik og effektiv D2C-løsning

Lavazza har i mange år været kunde ved Bording Danmark, hvor vi har understøttet dem med tryk-løsninger, som visitkort, blokke, kuverter, Direct Mails m.m. Derfor var denne opgave af en lidt anden karakter, men, ikke desto mindre, en opgave, hvor Bording Danmark kunne sætte sine holistiske løsningskompetencer i spil.

En skalérbar løsning

Skalérbarhed blev et nøgleord for Lavazza, som ikke i forvejen havde et logistik- og kundeserviceapparat til formålet. Løsningen blev derfor opbygget omkring en logistik- og kundeserviceleverance fra Bording Danmark. Vi skulle blandt andet stå for lager, logistik og kundeservice for kunder, der handlede på Lavazza-shoppen.

Samtidig kunne Bording Danmark i samarbejde med koncernkollegaerne i Fiftytwo tilbyde Lavazza at etablere deres D2C e-commerce-salgskanal på 52eSELLER-platformen, som er udviklet af Fiftytwo.

Stærkt partnerskab
gav gode resultater

Lavazza er nu gået i markedet med en moderne og indbydende webshop, som tilbyder private forbrugere at købe kaffemaskiner, kaffebønner og -kapsler på abonnement – leveret lige til døren. Med kombinationen af IT-infrastrukturen fra Fiftytwo og lager-, logistik- og kundeserviceløsningen fra Bording Danmark, kan Lavazza fokusere på at vækste og optimere D2C-forretningen med få interne ressourcer.

Hør mere!

Lavazza

Allan Reakes

Kontaktchef, Digital