Markedsføring, logistik og effektiv D2C-løsning

Lavazza har i mange år været kunde hos Bording Danmark, hvor vi har understøttet dem med trykløsninger som visitkort, blokke, kuverter, Direct Mails m.m. Derfor var denne opgave af en lidt anden karakter, men ikke desto mindre en opgave, hvor vi kunne sætte vores holistiske løsningskompetencer i spil.

En skalérbar løsning

Skalérbarhed blev et nøgleord for Lavazza, som ikke i forvejen havde et logistik- og kundeserviceapparat til formålet. Løsningen blev derfor opbygget omkring en logistik- og kundeserviceleverance fra Bording Danmark. Vi skulle blandt andet stå for lager, logistik og kundeservice for kunder, der handlede på Lavazza-shoppen.

Samtidig kunne Bording Danmark i samarbejde med koncernkollegaerne i Fiftytwo tilbyde Lavazza at etablere deres D2C e-commerce-salgskanal på 52eSELLER-platformen, som er udviklet af Fiftytwo.

Stærkt partnerskab
gav gode resultater

Lavazza er nu gået i markedet med en moderne og indbydende webshop, som tilbyder private forbrugere at købe kaffemaskiner, kaffebønner og -kapsler på abonnement – leveret lige til døren. Med kombinationen af IT-infrastrukturen fra Fiftytwo og lager-, logistik- og kundeserviceløsningen fra Bording Danmark, kan Lavazza fokusere på at vækste og optimere D2C-forretningen med få interne ressourcer.

Hør mere!

Lavazza

Anette Vestergaard

Key Account Manager
Lavazza

Allan Reakes

Kontaktchef, Digital

Send os en mail …

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.