Målrettet og personlig kommunikation med data og segmentering
Det bliver sværere og sværere at placere kunder i kasser. Ingen af os ønsker at blive behandlet ens, og i dag handler al kommunikation om at være personlig og relevant.
Data og segmentering er en af de mest effektive veje at gå, når du vil målrette din kommunikation. Vi råder over teknologi, der gør det muligt at flette store datamængder – fx navne, abonnementstyper og købshistorik. Ud fra den data kan vi tilpasse tekst og grafik på dine printmaterialer, og gøre jeres marketing målrettet. Datajunglen kan være svær at gennemskue, men vi hjælper jer gerne på vej.
Husk at vi også tilpasser jeres digitale markedsføring såsom e-mail marketing, digital annoncering, SEO og content til sociale medier.
Direkte og personlig markedsføring. Direct mail giver et hav af muligheder for at målrette kommunikationen til forskellige segmenter. Vores digitale specialister indsamler data og tilpasser trykmaterialer som breve, brochurer og flyers. Vi tilpasser alt indholdet, lige fra navn og adresse, til grafiske elementer og farvepalet. Vores eksperter hjælper også med at målrette din e-mail marketing. Vi kan blandt andet tilpasse navn, emnelinje og andre informationer, og optimere indholdet samt opbygningen løbende. Derudover bruger vi data til automatiserede mails, som gør det muligt at ramme segmenter med det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt.
Hvorfor e-mail marketing?
E-mail marketing er en billig og effektiv form for markedsføring, hvis man ved, hvad man laver.
Kan du få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev og læse dine e-mails, har du en unik mulighed for at sælge dine produkter eller dele dine budskaber. På sociale medier bliver man let distraheret, men får du folk til at engagere sig i din e-mail marketing, har du deres fulde opmærksomhed.
Lad Bording Danmark hjælpe dig med at målrette din e-mail marketing.
Fang os her!
Lad os tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe med at målrette og personliggøre din kommunikation!