Stærkere markedsføring
– og færre flaskehalse

Bording Central er den perfekte løsning til virksomheder med flere afdelinger eller lokationer, der skal bruge marketing- og kommunikationsmaterialer: En intern indkøb- og marketingportal som giver jeres lokale afdelinger let og hurtig adgang til blandt andet kommunikationsmateriale, redigerbare skabeloner samt foto/video, og fjerner tidskrævende, manuelle processer.
Så I får mere tid til de opgaver, der skaber værdi.

Jeres portal kan bygges med et, to eller tre moduler.

Desktop med webshop visning

Shopmodul

Dit digitale katalog af godkendte marketingprodukter. I vælger selv, hvad kataloget skal indeholde, og I bestiller med få klik. Uanset om det er tryksager, merchandise eller noget helt tredje. Både produktion, lagerføring, logistik og levering styres automatisk.

Template modul fra Bording Central

Templatemodul

Skabeloner af jeres standard marketing- og kommunikationsmaterialer, der frit kan justeres af jeres lokale afdelinger – inden for de rammer, I fastsætter. Alt fra plakater, webbannere, trykfiler, kundebreve m.v. kan lægges ind i templatemodulet.

Mediebibliotek oprettet i Bording Central

Mediebibliotek

En sikker og effektiv løsning til opbevaring af dine digitale filer som billeder, videoer, trykfiler og manualer. Mediebiblioteket kan eksempelvis indeholde godkendte fotos til jeres forskellige skabeloner, dokumenter, manualer, videoer og andre ting, der skal bruges rundt om i organisationen.

Hvorfor Bording Central?

Bording Central frigør tid hos jeres marketing- og kommunikationsafdeling og lader jeres lokale afdelinger agere hurtigere. I stedet for at skulle henvende sig til den centrale marketingafdeling, hver gang de skal bruge produkter eller materiale, kan de lokale afdelinger gennem jeres digitale portal selv hente eller bestille præcis det, de har brug for – inden for de rammer og brand-guidelines, I har godkendt.

Jeres portal kan indeholde både shopmodul, hvor produkter kan bestilles af jeres afdelinger med få klik. Templatemodul, hvor godkendte skabeloner let kan redigeres inden for de rammer, I fastsætter. Og mediebibliotek, hvor I sikkert kan opbevare fx dokumenter, billeder, videoer og trykfiler, der hurtigt og let kan hentes af jeres afdelinger. Det hele samlet på én og samme platform, der kan struktureres fuldstændig som I ønsker.

“Bording Central samler flere tidskrævende forretningsprocessor på én brugervenlig portal, der sikrer ensrettet markedsføring, let bestilling af materiale og færre manuelle processer.”

Rasmus Nørholm – Director, Digital Operations

Decentraliser arbejdet
– men behold overblikket

Med administratoradgang til jeres Bording Central-portal vil I altid kunne holde øje med aktivitetsniveauet via dashboards samt kunne dykke ned i de enkelte bestillinger fra jeres afdelinger. Rammerne for hvad der kan bestilles, hvor meget skabelonerne kan justeres, og hvilke medarbejdere der skal have adgang til hvilke mapper, bestemmes af jer. I decentraliserer arbejdet og undgår manuelle processer og uoverskuelige arbejdsgange med utallige mails frem og tilbage – men bevarer stadig det fulde overblik.

Eksempel på Bording Central løsning

Eksempel 1

Virksomhed A har 10 landsdækkende afdelinger, der løbende skal bruge nye kommunikationsmaterialer. Både fysiske som flyers, visitkort, beachflags og merchandise, men også digitale som bannerannoncer, iPapers og grafikker. De retter derfor ofte henvendelse til den centrale marketingafdeling, der må bruge meget af deres tid på versioneringer, bestillinger og projektledelse.

Virksomhed A får derfor en Bording Central-portal, hvorfra afdelingerne nu selv kan bestille deres materiale. Via shopmodulet kan de med få klik bestille fysisk materialer, hvorefter der automatisk bliver sendt en ordre til leverandør eller lager. Via templatemodulet kan de selv versionere blandt andet visitkort, bannerannoncer og lignende, fx med de godkendte billeder, de har adgang til via jeres mediebiblioteket. Herefter kan de downloade de tilpassede bannerannoncer, iPapers og øvrige digitale materialer.

Med den nye Bording Central-portal kan afdelingerne altså få deres materiale meget hurtigere, mens den centrale marketingafdeling får frigjort en masse ressourcer ved at slippe for projektledelse og manuelt bestillingsarbejde.

Eksempel 2

Virksomhed B har en central marketingafdeling, der er ansvarlig for virksomhedens markedsføringsmateriale. Dertil har man dog også en række segment-specifikke underafdelinger, der arbejder målrettet med virksomhedens største kundegrupper. Den centrale marketingafdeling har hidtil distribueret markedsføringsmateriale til afdelingerne via mails eller en mappestruktur, hvor alle afdelinger som udgangspunkt har haft adgang til alt materiale. Dette er dog tidskrævende, og der er risiko for, at afdelingerne kommer til at downloade forkert materiale, hvor links eller QR-koder eksempelvis leder til et andet segments landingsside.

Virksomhed B får derfor en Bording Central-portal, hvor den centrale marketingafdeling let kan uploade markedsføringsmateriale og bestemme, præcis hvem der skal have adgang til hvad. Derfor kan hver enkelt underafdeling nu kun tilgå netop de kampagnepakker, som passer til deres segment.

Med den nye portal er det let for den centrale marketingafdeling at bevare det fulde overblik og opdatere markedsføringsmaterialerne løbende, mens afdelingerne hurtigt let kan tilgå det materiale, de har brug for.

Eksempel på Bording Central løsning

De bruger Bording Central

Dyk ned i hvordan vi hjalp Skive Kommune med at spare tid og ressourcer med en skræddersyet Central løsning, eller hvordan AP pension effektiviserede deres bestillings flow af merchandise.

Skive kommune logo på blå baggrund

Skive Kommune

Vi hjalp Skive Kommune med at spare tid og ressourcer med en Central løsning der forbedrede produktiviteten, sikrede konsistens og frigjorde værdifulde ressourcer til andre vigtige opgaver.

AP Pension på orange baggrund

AP Pension

Vi hjalp AP pension med en Webshop & lager-løsningen, der gør det muligt for deres agenter at bestille merchandise uanset tid og sted. System sikrer, at alle agenter har nem adgang til nødvendige markedsføringsmaterialer.

Oplev mulighederne i Bording Central

Er du klar til at effektivisere dine processer og spare tid og ressourcer? Bording Central tilbyder innovative løsninger, der kan transformere din forretning. Book en demo ved at oprette en bruger og oplev, hvordan vores platform kan gøre en forskel for dig.

Kontakt os, og få
en demonstration af Bording Central

Bording Central-portalen er smart på papiret – men meget bedre i praksis. Derfor vil vi meget gerne give jer en demonstration og fortælle om de muligheder, der er for at skræddersy portalen til netop jeres behov. Kontakt os i dag for en demonstration og en snak om mulighederne for jeres virksomhed.

Bording Central

Rasmus Nørholm

Director, Digital Operations
Bording Central

Dennis Laustsen

Kontaktchef, instore og outdoor

Send os en mail …

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.