Tak, fordi du kigger forbi.

Det gør du sikkert, fordi du har styr på din forretning, men ønsker hjælp til kommunikation, marketing eller logistik.
Bare rolig. Det er præcis derfor, vi er her.

København

Ejby Industrivej 91
DK- 2600 Glostrup
Tlf.: +45 7011 5011

Aarhus

Bredskifte Allé 11
DK- 8210 Aarhus
Tlf.: +45 7011 5011

Aalborg

Porsvej 2
DK- 9000 Aalborg
Tlf.: +45 7011 5011

Odder

Skovdalsvej 4
DK- 8300 Odder
Tlf.: +45 7011 5011

GivBlod //

website med fokus på video og brugerrejse

 

En ny hjemmeside er med til at ændre fortællingen om at give blod

Intro

GivBlod er sammenslutningen af blodbankerne og frivillige hos Bloddonorerne i Region Hovedstaden. GivBlod er med til at sikre, at der er blod nok til behandling af patienter på hospitalerne.

Foreningens hjemmeside, GivBlod.dk, spiller en central rolle, da det er her, regionens cirka 70.000 bloddonorer kan booke sted og tid til tapning – og finde information om det at give blod.

Derfor var klar formidling og god brugerrejse helt essentielt, da vi udviklede Givblods nye hjemmeside.

 

Udfordring

GivBlod havde brug for en generel modernisering af deres website, og samtidig er det vigtigt, at brugerrejsen var enkel og overskuelig. Det skal være nemt for donorer at finde frem til booking og relevante oplysninger. Det er samtidig en vigtig faktor, at blod og nåle kan være en hurdle for mange potentielle donorer, og derfor skal fortællingen om bloddonation skal højde for dette og generelt sidde lige i skabet.

Løsning

Vi har designet og udviklet en helt ny version af GivBlod.dk med fokus på den gode brugeroplevelse og god formidling i form af videocontent. Hjemmesiden er overskuelig og intuitiv for brugeren at navigere rundt på – uanset om de tilgår sitet fra mobil eller desktop. Vi har sat fokus på call to action og reduceret antallet af kliks for at booke tappetid, så færrest mulige donorer falder fra i processen.

Visuelt fik hjemmesiden en helt ny identitet, der kommunikerer, at det er hurtigt og nemt at give blod – og at det også kan være en hyggelig ting, man gør sammen med sine venner.

For at understøtte budskabet producerede vi tre større videoer og en billedserie, der fik centrale placeringer på hjemmesiden og blev sendt ud på GivBlods sociale medier og andre kanaler.

Det siger kunden

“Samarbejdet med Bording har fungeret rigtig fint, og projektlederen og jeg har haft rigtig god sparring trods en uforudsigelig coronasituation. Det nye site har et mere strømlinet design, giver et godt førstehåndsudtryk og matcher vores ønske om at bruge flere videoer og billeder i vores kommunikation.”

Merle Romose, Givblod

Skal vi tage et kig på din hjemmeside?

Allan Reakes

Kontaktchef

 

”Jeg har altid fokus på kundens udfordringer og med forståelse for den enkelte kundes situation og behov. Jeg tror, de fleste vil betegne mig som en person der fremstår energisk, åben, tillidsvækkende og troværdig.”

are@bording.dk | +45 53 60 87 55

Se lignende cases