Vores mission
Vores mission er klar: Vi hjælper vores kunder med at nå ud til deres kunder ved at rådgive, eksekvere og levere.
Vores kunder er forskellige og unikke. Derfor er det altid forskelligt fra kunde til kunde, hvad det vil sige for dem “at nå ud”. For den store virksomhed vil det givetvis være at øge salget til forbrugere eller andre virksomheder. Den private organisation eller NGO har brug for medlemshvervning, mens kommunen eller hospitalet vil kommunikere med sine tilknyttede borgere. Uanset hvad, er det vores fornemmeste opgave at lægge den gode strategi og den veltilrettelagte eksekvering, der sikrer, at vores kunder når ud.
De tre hjørnesten i vores værdisæt
Med over 230 års erfaring i rygsækken kan vi efterhånden lægge en del vægt bag ordene, når vi kalder os eksperter inden for branchen. Den slags forpligter. Derfor har vi gennem årene formet et værdisæt, der først og fremmest handler om at opføre sig ordentligt. For ja bevares, vi tror på vækst. Og på innovation og parathed. Men fundamentet i vores forretning er vores kunder og vores lange kunderelationer, der bygger på tillid, pålidelighed og grundighed. Og det er dét, der driver os i vores hverdag. Vores hjørnesten består af:
Ordentlighed – Vi tilstræber altid at handle anstændigt, pålideligt og forsvarligt.
Mod – Vi tør gå efter mulighederne frem for at lade os begrænse.
Relationer – At skabe, udvikle og pleje relationer er vores fundament.
Fælles for værdisættet og for vores tilgang til arbejdet er, at det hver eneste dag drives af et solidt samarbejde på tværs af afdelinger og kontorer. For selvom vi enkeltvis er stærke og kompetente, tror vi på, at sammen er vi stærkest. Stærkest kollegaer imellem og stærkest sammen med vores kunder. Og det er faktisk det vigtigste.