Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S overtager størstedelen af aktiviteterne i det aarhusbaserede, digitale bureau Thomsen&Co. Med overtagelsen styrker Bording sit strategiske fokus på digital marketing.
Knapt er året skudt i gang, inden der er sat en vigtig underskrift; Primo januar overtog Bording Danmark A/S størstedelen af aktiviteterne i det aarhusianske, digitale bureau Thomsen&Co. Med overtagelsen opruster Bording inden for salg og eksekvering af digitale marketingydelser. Et område, der er i stor vækst, ifølge adm. direktør, Steen Rocatis:
”Vores kunder efterspørger i stigende grad rådgivning og løsninger inden for digital marketing, og med vores mål om at være 360 graders samarbejdspartner på kundernes marketing- og kommunikationsbehov, er overtagelsen af Thomsen&Co en oplagt mulighed for at styrke vores digitale område og nå dette mål.”
Bording Danmark overtager 10 af Thomsen&Co’s medarbejdere, der primært er specialiserede inden for Paid Social, SEO samt webshop- og websiteløsninger.
Klaus Thomsen, der hidtil har drevet Thomsen&Co, er glad for at være blevet en del af det nye setup under Bording Danmark: ”Vi er supertilfredse med, at det med Bordings overtagelse bliver muligt for os at fortsætte vores gode samarbejde med vores kunder – og samtidig kunne tilbyde dem endnu flere marketing- og kommunikationsløsninger.”
Led i vækstrejse
Bording Danmark har længe haft et strategisk fokus på vækst samt udvikling af forretningsområder, og overtagelsen af Thomsen&Co er da også den 8. i rækken af opkøb/fusioner på blot 10 år.
”Vi ser altid et enormt potentiale i at få nye, dygtige kollegaer med på holdet. Medarbejderne fra Thomsen&Co, der bliver en del af det nye setup, er specialister inden for det digitale felt og kommer i den grad til at gøre os knivskarpe på området, så vi kan fortsætte med at tilbyde vores kunder attraktive og aktuelle løsninger,” siger Steen Rocatis.