Bording Danmark skærper sit strategiske fokus på kreativ og digital kommunikation med ansættelsen af to erfarne bureaufolk.
Jacob Holm er pr. 1. februar ny kontaktchef for kreativ kommunikation. Han kommer med +25 års erfaring fra bureauverdenen, herunder Mensch, Kunde & Co og Wibroe, Duckert & Partners, og har de seneste år været selvstændig som uafhængig kreativ konsulent og freelancer.
Med sit solide branchekendskab og et stærkt mix af kreative kompetencer, er der tale om en klar styrkelse af Bording Danmarks kreative kræfter. Jacob skal skabe ny værdi for den i forvejen brede kundeportefølje og skal samtidig være med til at åbne dørene for endnu flere kunderelationer.
Selv siger Jacob Holm: ”Jeg er rundet af reklamebranchen, hvor udtryk som ”360 grader” og ”Full Service” bliver brugt i flæng. Hos Bording Danmark er de en realitet, og jeg glæder mig til at bidrage til den rivende udvikling, som kommunikations- og marketinghuset er inde i. Jeg brænder for at udkomme med den gode idé, og det bliver der gode muligheder for hos Bording Danmark.”
Samtidig er Bo Søndergaard Carstensen tiltrådt stillingen som kommunikationskonsulent på Bording Danmarks Aarhus-kontor. Bo kommer blandt andet med erfaring fra Uncle Grey samt reklamebureauet bubble, hvor han de seneste fire år har stået i spidsen for markedsføringsafdelingen.
Bo bliver en del af Bording Danmarks digitale kommunikationsafdeling, hvor han vil udvikle og eksekvere en række løsninger inden for især websites, digital markedsføring og sociale medier.
Vil være top of mind hos kunderne
Spørger du Bording Danmarks administrerende direktør, Steen Rocatis, er nyansættelserne et klart udtryk for Bording Danmarks skærpede fokus på at blive top of mind hos kunderne, når det kommer til strategisk kommunikation:
”Der er ingen tvivl om, at kreativ og digital kommunikation er områder, vi tror på og vil satse endnu mere på i fremtiden. Her er det rette mandskab alfa og omega, og jeg ser helt klart ansættelserne af Jacob og Bo som en superstærk udvidelse af vores i forvejen kompetente team, og som noget, der spiller rigtigt godt sammen med vores øvrige kompetencer”.
Bording Danmarks Creative-team tæller godt 30 specialister, der, i tæt samspil med den øvrige del af virksomheden, løser opgaver for en lang række private og offentlige kunder gennem 360 graders kommunikations- og markedsføringsløsninger.