Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i full service-bureauet Formegon, som har til huse i Idrættens Hus i Brøndby.
Med overtagelsen af selskabet Formegon ruster Bording Danmark sig endnu stærkere til at levere 360° kommunikations- og marketingløsninger. Særligt i idrættens verden er der et stort potentiale, som kan forløses.
– Vi ser virkelig frem til, sammen med Formegon, at skabe værdi for kunderne. I Bording Danmark er vi specialister i at hjælpe vores kunder med at nå ud til deres kunder. Sammen kommer vi blandt andet til at løse opgaver inden for hvervning af medlemmer, markedsføring og kampagner på kultur- og fritidsområdet, siger Steen Rocatis, adm. direktør i Bording Danmark.
Et led i en stærk vækststrategi
Det er ikke nogen tilfældighed, at det lige præcis er Formegon, som er interessant for Bording Danmark. Det handler om dygtige medarbejdere, stærke kompetencer og vækstpotentiale.
– Som led i vores fortsatte vækststrategi, ser vi frem til, sammen med Formegons dygtige medarbejdere, at rådgive, eksekvere og levere til deres nuværende kunder. Vi har allerede en bred produktpalette og et væld af kompetencer, som vi ser frem til at bringe i spil, så vi også kan udvikle og skabe værdi hos de trofaste Formegon-kunder, siger Steen Rocatis.
Formegon vil fortsat have til huse i Idrættens Hus i Brøndby, ligesom de medarbejdere, som i dag er ansat i selskabet, fortsætter i Bording Danmark, når overtagelsen træder i kraft per 1. september.