Økonomimedarbejder til virksomhed i rivende udvikling

Vi søger en dygtig økonomimedarbejder med solide controlling-kompetencer.

Vil du med på Bording Danmarks udviklingsrejse? Selvom der på vores dåbsattest står ”1792”, er vi stadig i voksealderen. Alene i det seneste år er tre virksomheder blevet opkøbt og indlemmet i Bording Danmark-familien, og vi vokser fortsat.

Er du initiativrig og i stand til at arbejde selvstændigt? Og vil du være med til at løfte niveauet i Bording Danmarks økonomiafdeling til nye højder, er du måske lige præcis den økonomimedarbejder, vi har snøren ude efter lige nu.

Om stillingen

Optimalt set er du den ansvarlige type, som har både lysten og evnerne til at blive en vigtig brik i Bording Danmarks økonomiafdeling. Du kan selv være med til at præge og udvikle stillingen. I vores afdeling fokuserer vi blandt andet på effektivisering og kvalitet af processerne i det administrative flow. Ud over at være økonomiafdeling, er vi nemlig også et vigtigt aktiv for den øvrige del af organisationen. Vi er med til at udvikle Bording Danmark ved at udfordre og digitalisere eksisterende arbejdsgange og processer. Det arbejde bliver du en aktiv del af.

Dine arbejdsopgaver

  • Delvis klargøring af månedsrapportering til bestyrelse og moderselskab
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Betalinger, finansbogføring og afstemninger
  • Controlling-opgaver
  • Procesoptimering
  • Diverse ad hoc-opgaver – du er også selv med til at forme din arbejdsdag

 

Hvem er du?

Som person er du selvstændig, stabil og loyal, og du møder nye udfordringer med åben arme. Fagligt har du styr på din debet/kredit. Du arbejder effektivt med tungen lige i munden og øjner muligheder for at forbedre de processer, som økonomiafdelingen og hele Bording Danmark arbejder efter. Herudover er du kvalitetsbevidst og det betyder noget for dig, at levere dit arbejde til tiden og af høj kvalitet. Du trives i en hverdag med fart på, hvor kvalitet, ansvarlighed og overholdelse af deadlines er nøglefaktorer.

Din profil

  • Du har interesse og forståelse for økonomi og flair for tal
  • Du har muligvis erfaring fra en lignende stilling, men vi er også åbne for nyuddannede, hvis du har gåpåmod og er åben for at lære
  • Du har kendskab til MS Office, herunder Excel
  • Erfaring med Navision er et plus, men ikke et krav
  • Du er fleksibel og trives i en virksomhed, der altid er i udvikling
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret
  • Du bidrager med godt humør, et positivt sind og betegner dig selv som en god kollega

 

Om Bording Danmark

Bording Danmark er et 360° marketing- og kommunikationshus beboet af godt 100 specialister, der kort sagt hjælper vores kunder med at nå ud til deres kunder. Vi har mere end 230 år på bagen, og vi har en stor og bred kundeportefølje, der tæller alt fra nogle af de største private virksomheder i Danmark til NGO’er, offentlige institutioner og foreninger.

Vi har afdelinger i Glostrup, Brøndby, Aarhus, Aalborg og Odder.

Arbejdssted: Glostrup

 

Sådan søger du

Send dit CV sammen med en motiveret ansøgning til lla@bording.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Lonni Laursen (+45 2624 5710 / lla@bording.dk).

Vi holder samtaler løbende, og tiltrædelse er snarest muligt

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

Vil du høre mere?

Engageret og initiativrig økonomimedarbejder

Lonni Laursen

Økonomichef