Blog // kommunikation og marketing
know-how og værdifuld viden
Leveret spiseligt og nemt tilgængeligt

Vil du booste dit salg over julen?
Julen står for døren, og det kan være en rigtig god ide at bruge julen som afsæt til at øge trafikken til din webshop eller fysiske butik. Traditionelt er julen et af de tidspunkter på året, hvor danskerne svinger dankortet mest ivrigt. Men høj inflation og usikre...

Bording Danmark opkøber lotterispecialisterne Blackbox Branding
Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark opkøber københavnsk bureau med mere end ti års erfaring inden for lotterier, fundraising og gamification.Bording Danmark fortsætter stimen af opkøb. Den tiende tilføjelse til virksomheden siden 2013 bliver det...

Er I klar til efterårets store handelsdage?
Vi er netop trådt ind i detailhandlens mest indbringende kvartal, og de store kampagnedage står nærmest i kø. Foruden julen, har Halloween, Black Friday, Cyber Monday og Singles Day markeret sig som vigtige handelsdage. Særligt Black Friday er efterhånden blevet årets...

Formegon bliver en del af Bording Danmark
Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i full service-bureauet Formegon, som har til huse i Idrættens Hus i Brøndby.

Sommer på kontoret
Sommerferien er i fuld gang og her i Bording Danmark er kontoret mere stille end det plejer. Men bare fordi mange af dine kollegaer er på ferie, og dit Instagram-feed bliver fyldt med billeder fra hvide sandstrande og festivaler, behøver dagene ikke bare være grå og kedelige. Vi giver dig her 5 tips til at pifte din sommer på arbejdet op og udnytte det halvtomme kontorlandskab, samtidigt med, at du bliver klar til det næste halve år.

Bilbranchen halter digitalt
Digital ekspert retter bredside mod bilbranchen for dårlig digital tilstedeværelse. Alligevel har branchen klaret sig fremragende de seneste mange år. Men der er gode argumenter for at investere mere i det digitale – og hellere i dag end i morgen.

Fravælger du offline marketing? Skab synergi med online og offline marketing
Online marketing tager i højere grad fokus fra offline marketing, men det er en stor misforståelse, at online marketing altid er det bedste valg. Begge marketingformer er essentielle hvis du ønsker at skabe en sammenhængende fortælling om din virksomhed. Én ting er dog sikkert: For at kunne træffe det bedste valg om, hvorvidt du skal satse på online eller offline marketing, skal du have indgående forståelse af din målgruppe.

Vil du booste dit salg i påsken?
Påsken står for døren, og det kan være en rigtig god ide at bruge påsken som afsæt til at øge trafikken til din webshop eller fysiske butik. Traditionelt er påsken ét af de tidspunkter på året, hvor danskerne svinger Dankortet mest ivrigt. I 2017, 2018 og 2019 blev...

Gamification- Markedsføring der spiller
Mennesket har et helt basalt ønske om at vinde. Når vi har det sjovt og bliver udfordret, udskiller vores hjerner belønningsgivende stoffer. Derfor drages vi naturligt af muligheden for vinding og underholdning. Kombinationen af spilelementer og promovering gør...

Skal du have ny hjemmeside? Her er 10 vigtige overvejelser
Hjemmesiden er stadig en vigtig del af din digitale tilstedeværelse. Det er ofte der, din målgruppe går hen, når de vil finde information om dig. Det ved du nok godt, og derfor har du måske allerede besluttet dig for, at du skal have en (ny) hjemmeside. Så langt, så...
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Seneste nyheder, nyttige tips, inspiration og relevant viden om kommunikation og marketing