Kronen Vanløse //
Branding af nyåbnet shoppingcenterFra kreativt fundament og visuel identitet til kampagner og photoshoots
Intro
Det nyåbnede shoppingcenter Kronen Vanløse var på udkig efter et dansk bureau. Bureauet skulle levere kreativt fundament til alle Kronens kampagner i 2019, der ligeledes skulle eksekveres på en lang række platforme.
Udfordring
I et marked præget af hård konkurrence ønskede Kronen at samarbejde med et bureau, der virkelig forstod deres brand: Nemlig det at være et mellemstort shoppingcenter, der byder lokalområdet indenfor til shopping, spisning og hygge.
Løsning
Fremfor one-stop-shopping, high fashion og kæmpemæssige outlets valgte vi en kampagnestrategi med fokus på autencitet, ærlighed, afslapning og nærvær.
Derudover var det vigtigt at give logoet en central placering i det visuelle udtryk både digitalt og i den fysiske udsmykning for at fæstne det nye centers identitet og eksistens i kundernes bevidsthed.
Vi pustede liv i den visuelle identitet på en lang række elementer; herunder foliering og skiltning til centret, layout og animationer til web og sociale medier, outdoor-reklamer m.m. Derudover skyder vi alle photo- og videoshoots med alt hvad det indebærer af styling, modelbooking osv.
KAMPAGNER
7
KAMPAGNEFOTOS
250
Plakater
25