Orkla Care // Jordan Tandpasta
Brand awareness om produktlinje
Fra sampling-event til landing page og SoMe-kampagne
Intro
Orkla er en af Nordens førende leverandører af mærkevarer og hygiejneprodukter til daglighandlen. De ejer blandt andet Jorden, der primært har været kendt for deres tandbørster. Jordan laver dog også tandpasta, men kendskabet til det var langt mindre end til tandbørsterne. Det ville Orkla selvfølgelig gerne ændre på.

Udfordring
Jordan er velkendt for deres tandbørster. Men hvordan øger man kendskabet blandt forbrugerne om, at de også laver tandpasta?
Løsning
Eventet fandt sted i Københavns Lufthavn, hvor formålet var at uddele så mange samples på tandpasta som muligt. Målgruppen var kvinder på 20-40 år og deres familier. Lufthavnen blev valgt som location for at ramme forbrugerne, lige inden de skulle på ferie; når de er i godt humør og måske har glemt at pakke tandpasta.
Uddelte sampels
50.000
Timer i lufthavnen
123,5
Uddelte sampels pr. time
405
Skal vi udtænke din næste kampagne?
Allan Reakes
Kontaktchef
”Jeg har altid fokus på kundens udfordringer og med forståelse for den enkelte kundes situation og behov. Jeg tror, de fleste vil betegne mig som en person der fremstår energisk, åben, tillidsvækkende og troværdig.”
are@bording.dk | +45 53 60 87 55