Tak, fordi du kigger forbi.

Det gør du sikkert, fordi du har styr på din forretning, men ønsker hjælp til kommunikation, marketing eller logistik.
Bare rolig. Det er præcis derfor, vi er her.

København

Ejby Industrivej 91
DK- 2600 Glostrup
Tlf.: +45 7011 5011

Aarhus

Bredskifte Allé 11
DK- 8210 Aarhus
Tlf.: +45 7011 5011

Aalborg

Porsvej 2
DK- 9000 Aalborg
Tlf.: +45 7011 5011

Orkla Care // Jordan Tandpasta

Brand awareness om produktlinje

 

Fra sampling-event til landing page og SoMe-kampagne

Intro

Orkla er en af Nordens førende leverandører af mærkevarer og hygiejneprodukter til daglighandlen. De ejer blandt andet Jorden, der primært har været kendt for deres tandbørster. Jordan laver dog også tandpasta, men kendskabet til det var langt mindre end til tandbørsterne. Det ville Orkla selvfølgelig gerne ændre på.

Tre udgaver af jordan tandpasta

Udfordring

Jordan er velkendt for deres tandbørster. Men hvordan øger man kendskabet blandt forbrugerne om, at de også laver tandpasta?

Løsning

Bording udviklede en kampagne bestående af flere integrerede elementer, herunder et sampling-event, en landing page med en konkurrence samt en SoMe-kampagne.

Eventet fandt sted i Københavns Lufthavn, hvor formålet var at uddele så mange samples på tandpasta som muligt. Målgruppen var kvinder på 20-40 år og deres familier. Lufthavnen blev valgt som location for at ramme forbrugerne, lige inden de skulle på ferie; når de er i godt humør og måske har glemt at pakke tandpasta.

Uddelte sampels

50.000

Timer i lufthavnen

123,5

Uddelte sampels pr. time

405

Skal vi udtænke din næste kampagne?

Allan Reakes

Kontaktchef

 

”Jeg har altid fokus på kundens udfordringer og med forståelse for den enkelte kundes situation og behov. Jeg tror, de fleste vil betegne mig som en person der fremstår energisk, åben, tillidsvækkende og troværdig.”

are@bording.dk | +45 53 60 87 55

Se lignende cases