Kamstrup Sverige //
Øget kendskab på det svenske markedPR, direct mail, landing page og annoncer i strategisk kampagneindsats
Intro
For mens Sverige kan bryste sig af en grøn profil på mange områder, står det anderledes til i vandbranchen. Gamle rørledninger og underjordiske lækager betyder, at 20-25 procent af svensk vandproduktion ikke ender i de svenske vandhaner.

Udfordring
Kamstrup ønskede derfor at skabe en kampagne, der kunne styrke deres overordnede kendskab i Sverige, men med særligt fokus på vand som forretningsområde samt virksomhedens produktløsninger.
Løsning
Kampagnen er bygget op som en direct mail-indsats rettet mod hele vandindustrien, der havde mulighed for at vinde en studietur til Danmark.
Indsatsen blev understøttet af digitale annoncer, et kampagnesite og PR. Derudover blev der lavet en opfølgende indsats til Sveriges største vandmesse; VA-Mässan.
Kamstrup forbedrede sine kendskabstal fra 78 til 90 procent (hjulpet) og fra 40 til 58 procent (uhjulpet).