Tvis Køkkener //
Rød tråd i markedsføringen
Strategisk budskabsformidling til Danmarks ældste køkkenvirksomhed
Intro
Tvis Køkkener har produceret og leveret køkkener til glade kunder i mere end 65 år. Dermed er Tvis Danmarks ældste køkkenvirksomhed.
Vi har siden en grundig bureauscreening i 2016 ageret bureau for Tvis Køkkener.

Udfordring
I samarbejde med en dygtig brand manager og ditto kædechef hos Tvis Køkkener var opgaven at finde ind til kernen af virksomhedens brand og strukturere budskaberne i markedsføringen.
Løsning
Hvorfor skal kunderne vælge Tvis Køkkener? Vi fandt frem til en række budskaber, der skulle være garanter for en rød tråd i markedsføringen og efterfølgende være til stede på tværs af elementer og platforme:
Tvis Køkkener er kvalitetskøkkener og det trygge valg fra Danmarks ældste køkkenfabrik. Med inspiration, rådgivning og service i øjenhøjde får kunderne omhu og fokus på lige præcis deres køkken.
Opgaverne har blandt andet været:
- Udarbejdelse af budskabsplatform
- Tekster til køkkenbog (katalog) og website
- Udvikling af landsdækkende radiokampagne
- Produktion af signaturmusik (sammen med Tonefabrikken)
- Løbende rådgivning og sparring